środa, 24 sierpnia 2016

ROLSY Z CUKINII

Rolsy z cukinii to świetny pomysł na imprezę. Błyskawicznie się ją przyrządza. Wystarczy zaledwie 10 minut i mamy pyszną i zdrową przekąskę. Nie musisz mieć wyrzutów sumienia sięgając po kolejnego rolsa podczas imprezy, ponieważ jest to danie w 100% dietetyczne. Enjoy :-)



SKŁADNIKI na około 20 sztuk

1 cukinia 
100 g wędzonego łososia 
3 awokado
1 cebula dymka
1 łyżeczka soku z cytryny
1 łyżeczka musztardy dijon
sól, pieprz i chili do smaku
oliwa z oliwek 
odrobina koperku


WYKONANIE

1. Cukinie pokroiłam wzdłuż na cieniutkie plastry. Użyłam do tego noża do sera.
2. Plastry położyłam na papierze do pieczenia i posmarowałam delikatnie oliwą z oliwek.
3. Cukinie doprawiłam solą i pieprzem. Wstawiłam do piekarnika nagrzanego do 160 stopni na 7 minut.
4. W międzyczasie przygotowałam farsz. Awokado i łososia pokroiłam w drobniutką kosteczkę.
5. Cebulkę drobno posiekałam i dodałam do awokado.
6. Doprawiłam masę musztardą, solą, pieprzem oraz sokiem z cytryny. Następnie dokładnie wszystko wymieszałam.
7. Na każdym plastrze upieczonej cukinii położyłam po łyżeczce farszu i delikatnie je zwinęłam.  
8. Gotowe rolsy okrasiłam posiekanym koperkiem oraz chili. 





Zobacz także:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...