czwartek, 1 września 2016

TRUFLE KARMELOWO-TRUSKAWKOWE



SKŁADNIKI na około 20 sztuk

1 opakowanie serka mascarpone
1 opakowanie truskawek liofilizowanych
2 czekolady karmelowe (100 g każda)
100 g krakersów słonych

WYKONANIE

1. Czekoladę rozpuściłam w kąpieli wodnej.
2. Odrobinę ostudziłam czekoladę i dodałam ją do serka mascarpone. Dokładnie wymieszałam.
3. Dodałam pokruszone krakersy o ponownie wymieszałam.
4. Masę wstawiłam na 10 minut do zamrażarki (masę można przygotować dzień wcześniej i wstawić na noc do lodówki).
5. Ulepiłam kulki wielkości orzecha włoskiego.
6. Truskawki liofilizowane dokładnie zblendowałam i obtoczyłam w nich trufle.
7. Przed podaniem trufle chłodziłam w lodówce około 4 godzin. 



ZOBACZ TAKŻE:

RAFAELLO
TRUFLE Z MIGDAŁAMI
BATONIKI KARMELOWE Z ORZECHAMI






SERNIK CREME BRULEE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...