czwartek, 31 marca 2016

CHŁOPSKA SZYBKA ZUPA Z KIEŁBASĄ I JARMUŻEM

Czasami przychodzi taki dzień, że nawet mi nie chce się siedzieć w kuchni i robić obiadu. Siadam na sofie w salonie i mówię do siebie "nie wchodzę dziś do kuchni!". Jednak po chwili robię się głodna, zaglądam więc nieśmiało do lodówki i kombinuję co by tu zrobić, żeby dobrze zjeść ale się nie narobić. W takiej sytuacji najlepszym rozwiązaniem zawsze jest zupa. Wrzucam do garnka wszystko to co mam w lodówce i gotowe. Dziś w lodówce miałam właśnie poniżej przedstawione składniki. 


SKŁADNIKI

3 pikantne twarde kiełbasy np.chorizo
puszka czerwonej fasoli, odcedź z wody
100g jarmużu
2 marchewki, pokrój w plastry
2 ziemniaki, pokrój w kostkę
dwa grube plastry selera, pokrój w kostkę
1 cebula, posiekaj drobno
3 ząbki czosnku, przeciśnij przez praskę
1/3 szklanki śmietanki
1 litr wody
oliwa z oliwek
sól, płatki chili

WYKONANIE

1. Kiełbaskę podsmażyłam na oliwie z oliwek. Dodałam wszystkie warzywa oprócz jarmużu i smażyłam kolejne 5 minut, często mieszając. 
2. Całość zalałam wodą i gotowałam do momentu, aż warzywa zmiękły. 
3. Dodałam jarmuż i śmietankę i doprawiłam solą i chili do smaku. 


Zobacz także:
ZUPA MARCHEWKOWA Z KOMOSĄ RYŻOWĄ










BOTWINKA












SZYBKA ZUPA Z KAPUSTY KISZONEJ I KIEŁBASY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...