czwartek, 7 stycznia 2016

PIKANTNE KASZOTTO Z DYNIĄ I CHORIZO

Heja ludzie :-)  Oto mój pierwszy post w nowym 2016 roku. Tak wiem już długo nic nie wstawiałam, ale przedświąteczna gorączka spowodowała, że restaurację w której pracuję nawiedziły tłumy rozwścieczonych i głodnych ludzi. Żeby ich wszystkich nakarmić musiałam (z ciężkim sercem) na chwilkę zrezygnować z blogowania. Ale już wracam z porcją nowych przepisów i chęcią do działania. Na pierwszy ogień wjeżdża sprawdzony przeze mnie kilkukrotnie przepis na kaszotto. Szybkie, sycące i barwne danie nic więcej nie powiewem wypróbujcie sami ;-)


SKŁADNIKI dla 4 osób

1,5 szklanki pęczku
200 g pikantnej twardej kiełbasy np. chorizo
250 g dyni
2 pomidory
1 papryka czerwona
1 cebula
2 ząbki czosnku
łyżeczka sproszkowanego chili lub mała papryczka chili bez nasion
oliwa do smażenia
1 litr bulionu warzywnego
2 łyżki masła
koperek
sól i pieprz

WYKONANIE

1. Cebulę i czosnek posiekałam drobno i zeszkliłam na oliwie
2. Kiełbaskę pokroiłam w plastry i dodałam razem z kaszą do cebuli. Smażyłam przez około 5 minut na małym ogniu.
3. Stopniowo dodawałam bulion i dusiłam całość do momentu aż kasza zmiękła. 
4. Dodałam pokrojoną w paski paprykę.
5. Dynie pokroiłam w kostkę i podsmażyłam na maśle.
6. Gdy kasza zmiękła dodałam dynię. Całość doprawiłam solą, pieprzem oraz chili.
7. Pomidory sparzyłam i obrałam ze skórki. Pokroiłam je w kostkę, dodałam do kaszy i dokładnie wymieszałam.
8. Na koniec dodałam posiekany koperek. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...