sobota, 23 maja 2015

FIT PINA COLADA

Wyobraź sobie, że pijąc pyszny, orzeźwiający koktajl, pomagasz swojemu organizmowi oczyścić się z toksyn oraz przyśpieszasz jego procesy trawienne. Krótko mówiąc pijesz i chudniesz! Brzmi jak tekst z taniej reklamy suplementu diety jednak to prawda. A to wszystko dzięki ananasowi. Ananas to bomba witaminowa (A, B1, B2, B6, PP, C), zawarty w nim błonnik ma ogromne znaczenie dla osób, które chcą zrzucić zbędne kilogramy. Przyśpiesza procesy trawienne oraz usuwa toksyczne produkty przemiany materii. Zawiera także żelazo, potas, miedź, wapń i fosfor. Najważniejszy jednak jest fakt, że ananas jest po prostu pyszny. Jest to dowód na to, że odchudzanie nie musi być pełne wyrzeczeń. Na zdrowie!



SKŁADNIKI na 6 koktajli

1 puszka mleka kokosowego
1 ananas
kilka listków mięty
kilka kostek lodu

WYKONANIE

Ananasa dokładnie obrałam, oczyściłam z oczek  i wycięłam rdzeń. Pokroiłam owoc w kostki i dokładnie zmiksowałam z mlekiem kokosowym. Dodałam pocięte listki mięty i kilka kostek lodu. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...