poniedziałek, 20 czerwca 2016

ŁOSOŚ W SEZAMIE I PUREE Z GROSZKU Z WASABI



SKŁADNIKI

4 filety z łososia 
6 łyżek sezamu
olej sezamowy
sos sojowy
sól i pieprz 
sok z cytryny skropienia
koperek do posypania

PUREE

400 g mrożonego groszku
2 łyżki masła
2 łyżki śmietanki
2 łyżki wasabi
sól i pieprz

WYKONANIE

1. Filety z łososia skropiłam sosem sojowym, przyprawiłam solą i pieprzem i obtoczyłam z sezamie.
2. Wstawiłam rybę na około pół godzinki do lodówki.
3. W międzyczasie przygotowałam puree z groszku.
4. Na garnku z gotującą się wodą położyłam sitko i wsypałam do niego groszek.
5. Gotowałam groszek na parze do momentu aż zmiękł.
6. Gotowy groszek wsypałam do blendera, dodałam wasabi, sól, pieprz, masło i śmietankę.
7. Wszystko dokładnie zmiksowałam.
8. Łososia usmażyłam na patelni grillowej z odrobiną oleju sezamowego. Na koniec skropiłam rybę sokiem z cytryny i posypałam posikanym koperkiem.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...