poniedziałek, 17 sierpnia 2015

KOKTAJL JAGODA, JABŁKO, CYNAMON

Właściwości jagód są znane od wieków. Leczą oczy, obniżają poziom złego cholesterolu, uelastyczniają naczynia krwionośne.  Sok z jagód jest skutecznym środkiem pomocnym przy zatruciach, ponieważ wychwytuje z organizmu wszelkie toksyny. Latem zaleca się jedzenie jagód osobom długo przebywającym na słońcu, ponieważ zawarte w nich antocyjany tworzą naturalny filtr słoneczny, pochłaniając szkodliwe promieniowanie UV. Teraz, gdy doskwierają nam wysokie temperatury powinniśmy spożywać jagody możliwie jak najczęściej. Ja przygotowałam z nich orzeźwiający koktajl. Polecam, jest naprawdę smaczny.


SKŁADNIKI  na 2 koktajle

2 jabłka
250 g jagód
szczypta cynamonu
1/2 soku z cytryny
łyżeczka miodu

WYKONANIE

Jabłka umyłam i wrzuciłam do sokowirówki. Jagody, cynamon, sok z cytryny i miód włożyłam do blendera i wlałam wyciśnięty sok z jabłek. Wszystko razem zmiksowałam na gładki koktajl. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...