wtorek, 7 października 2014

POWITANIE

Witam, jestem rodowitą Kaszubką. Uwielbiam kaszubską kulturę i kuchnię. W chwili obecnej mieszkam jednak w Norwegii. Uwielbiam pichcić i już od jakiegoś czasu zastanawiałam się nad założeniem typowo kaszubskiego bloga kulinarnego. Kaszubska kuchnia jest mi niezwykle bliska i bardzo mi jej brakuje. Niestety ze względu na znikomą dostępność kaszubskich tradycyjnych, regionalnych produktów tu w Norwegii, nie mogę tworzyć potraw typowo kaszubskich. Mimo wszystko postanowiłam nie rezygnować z pasji jaką jest gotowanie i wykorzystać potencjał jaki daje Norwegia, która jest krajem wielokulturowym i przewija się tu mnóstwo kuchni z różnych stron świata. Można tu zakupić świeże produkty począwszy od kuchni azjatyckiej, poprzez włoską aż do meksykańskiej. Nie skorzystać z możliwości przetestowania wszystkich wariantów smakowych byłoby niesamowitą stratą. Dlatego postanowiłam je dla Was przetestować i wybrać te, które szczególnie przypadły mi do gustu, nie zapominając przy tym także o rodzimych korzeniach. Chciałabym przedstawić szeroki wachlarz możliwości smakowych począwszy od prostego Polskiego chleba, a zakończywszy na tradycyjnym japońskim sushi. Mam nadzieję, że mój blog przypadnie Wam do gustu i wśród różnych możliwości znajdziecie coś dla siebie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dodaj komentarz...